Fredag

Idag är det min o Älsklings officiella dag! :)

2 år har gått, o massa fler återstår! :)
You make my day Darling!




Elliot är inte febrig längre, skönt! 3:e dagen som feberfri nu.... O idag ska han sova hos farmor... :) Jag o Mikael åker ju till K-stad i eftermiddag...
Åh vad jag längtar... Vi ska sova kvar där uppe på Scandic City Karlstad.... :)

Har för övrigt ridit Gamson tis, ons o tors.... Han har som vanligt skött sej exemplariskt... :) Nu blir det 2 vilodagar... :) O livrädda svärmor ska ha hand om o mata hästarna när vi e borta.... Det ska nog bli en upplevelse för henne! Haha!


Nej, nu ska jag börja fixa här hemma.... Massa o göra innan vi ska åka!
Btw, älskling färga mitt hår igår! :) ASNÖJD! Vad han kan, min man! :D Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0