Fredag

Har precis haft besök av mamma, Marcus o Mikaela... :) Vi har kollar på Idol, Cirkus Möller, Pensionärs-Jävlar och återigen Idol....
Tyckte det var helt rätt att Geir åkte ut, iaf när det stod mellan honom o Andreas... Helst hade jag ju velat att Elin åkte ut.... Allra, allra helst Linnea... Men hon kommer nog inte åka ut på länge, tyvärr! Usch! Tål inte den människan! Fy! Från första stunden jag såg henne i tv-rutan!
Olle däremot, han e min stora favorit.... :) Gillar Jay oxå... :D


Älskling åkte till Jämtland på jakt igår kväll.. O redan i morse ringde mobilen o han berättade att han hade skjutit en pinn-tjur! :) Så himla kul för honom! :D Duktig sambo! :)
O jag hade en överraskning under kudden igår kväll! Det gillas skarp! Fick mej ett gott skratt iaf... Han e ju föööör go min älskling! :) <3

Igår var mamma här igen o var ute på tur med mej o Gamson i skogen.... Red massor o travade lite oxå! :) Gamson, var då som vanligt världens bästa o skötte sej kanon! :)
O idag var jag ute på en runde själv med honom, ledde honom dit jag skulle, vände, o red hem.... Hur simpelt som helst! Travde en hel del oxå... :) Gilla, gilla, gilla! :)
(Btw, tänkte bara tillägga att min rundor med Gamson är ca 20 - 35 min långa, så det är inga långritter precis...)
Jag har ju som plan nu att rida/ gå med honom 3 dagar i rad, vila en, rida 3, stå en o.s.v.... Därför kör vi lagom långa pass så han inte tröttnar... Pojken är ju bara 3 år så... :)


Och Totten då....?
Han åt banan själv för första gången igår... Det var en (kladdig) syn.... Haha!
Banan e gott tycker han... :)
Här kommer massa söta bilder på min hjälte! :)










Haha, här ser han ju vinn-ögd ut! ;D




Plocka, plocka, liten banan... :)

O den här bjuder vi på....... :D



Han såg riktigt bekymrad ut när jag hade på mej den.... Hehe!

Nej, nu blir det duschen... Sen kanske nån film om jag orkar?




Over and Out
---


Kommentarer
Postat av: Maria T

Hej =) Läser din blogg med varje dag.. Ja du varje dag hinner man inte, hur bra man än planerar.. Jag har med Oliver en hel del till stallet, passar på när jag vet att han ska sova.. Rider då i paddocken och då hör jag honom ifall han vaknar..

Ofta så får han vara hemma med sin pappa eller så passar mormor honom..

Vad tycker du om att försöka ordna en liten klassträff?? Skulle vara så roligt och träffa alla och speciellt få träffa din charmiga son ;)

Kramar från mej och Oliver

2010-11-06 @ 10:09:32
URL: http://tellebo.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0