Lördag

Är så fruktansvärt trött o dålig idag! Fyyy!
Vi har iaf haft helt galet kul i Karlstad.... Helt underbart o komma hemifrån bara jag o Mikael!
Vi var ju på Idol o det var grymt kul o ha vart där.... Sett vad som egentligen händer i alla pauser.... O det ska jag berätta för er nu..... Geir, Daniel, Linda o Elin sjöng.... :) Hur kul som helst!
Vi hade inte världens rockigaste platser, men vi satt högt upp o hade inte nån långeman mitt framför näsan så man inte såg precis.... :D Vi var då nöjda...
O V.I.P-baren säger jag bara... Fiiiina grejer det! ;)

Efter vårt idolande så tog vi bussen tillbaka till Scandic city, tog en grogg..... Vandrade tillbaka till torget o gick in på Glada Ankan! :D Massa roligt folk, gott o dricka o min älskling vid min sida!
Hade nog kunnat skippa de 5 sista alkoholhaltiga dryckerna... Men va fasen! :D
O klockan 2 vandrade vi, förlåt, vinglade vi, tillbaka till hotellet i snöyran!

Vaknade kl 9, åt världens BRAKFRUKOST! Vinglade upp till rummet o myste, duscha o fixa oss iordning....
Drog till Bergvik o shoppade loss på Toys ´r Us.... :) 2 julklappar till Tottis, o en födelsedagspresent.... :D
Sen blev det ikea för hela slanten!
Handlade massa bra grejer! :) Bl.a. en riktig matstol till Tottis! :) Gulliver heter den! :)

Vill du ha mer köttbullar älskling?! HAHAHAHA! KÖTTBULLAAAAAAAR!


Vi kom hem runt 6 tiden till världens gnälligaste unge! Fy! Hade hoppats på att han skulle vara glad o snäll mot sin kära mamma som inte riktigt e i form... ;) Men icke! Tror det är mer tänder på gång! :) Han somnade vid 8 o jag ligger i soffan o har precis kollat på en film.... Älskling fixar på sitt jobb med pelletsvärmaren... Den hade tydligen lagt av.... Han kommer nog hem snart...


Vi har iaf haft hur kul som helst, älskar o umgås med Mikael... Vi har så grymt kul ihop! O han e lika tätt o galen som mej! Helt underbart! Nykär kanske? :D Nej..... Men KÄR! Otroligt kär!
Älskar honom grymt mycket!
Nu kom han hem, min duktiga, duktiga man! <3

Bilder kommer imorgon....


O a O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0