Måndag

Fattar inte vart dagarna har tagit vägen.... Har helt glömt bort bloggen!

Men har i o för sej inte hänt nått speciellt så...
Farsdag igår.... Älskling fick frukost på sängen o ett par jeans o triss-paket från Elliot! :)
BTW, jeansen va as-snygga! :D
Sen åkte vi till pappa en sväng på kvällen... O Elliot gnällde väl mest hela tiden där... O sen när vi kom hem o la honom så bara han gnällde o grät! Fick sätta på Volbeat på datorn o spela för honom.... Efter mycket om o men så somna han iaf.....
I morse hade han nästan 39 graders feber så vi får se hur han verkar i kväll när det är sovdax igen....
Just nu sover han i vagnen ute iaf.....

Jag håller på o plockar, diskar o tvättar för fullt..... Vad mycket tvätt det kan bli egentligen! Helt sjukt!

Jag o Älskling var ute på ridtur med Gamson igår, han gick med oss med barnvagnen! :)
O i lördags red Mikaela en tur på honom o jag gick med! :)
Vi får se vad som händer med försäljningen...... Spekulanterna har gett ett bud som jag inte godtog o jag gav ett annat förslag till dom..... Så vi får se......
Gråter, som sagt, inte om han stannar kvar på gården! :)

Förresten, igår när vi skulle ut o rida så kom det en TRAV-HÄST travandes nere på vägen, givetvis med sulky o kusk! Men ändå! Har aldrig sett nån häst häromkring förut, förutom mina hästar då.... :)


Nej! Nog för denna stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0