Måndag

Idag har jag varit ute på promenad med Gamson med sadel o hela köret! :) Tänkte börja med mitt liv igen, rida o greja med Gamson! O så småningom, även med Edith....
O denna gången ska jag faktist göra det på allvar!
Mikaels mormor passade honom den timmen när jag höll på med Gamson! O så får det bli nu!
Nu när Mikael kommer hem efter jobbet så är det ju mörkt o då vill jag ju inte ut o rida iaf....

På löshoppningen skötte sej Gamson alldeles utmärkt! :) Var var så lugn o sansad på anläggningen! O gjorde sitt jobb jättebra! Var riktigt nöjd med hans insats! Men konditionen var inte den bästa, o det ska vi banne mej fixa! :)

Här kommer 3 länkar till filmer från löshoppningen... Vet inte hur man bifogar dom så man kan kolla direkt från bloggen.... Någon som vet kanske?!?!

http://www.youtube.com/watch?v=miwXnwb0jMs
http://www.youtube.com/watch?v=619ArYKWx1I
http://www.youtube.com/watch?v=tcwRBDqXeL4

Ni läsare som e vän med mig på FB, det e samma filmer som jag publicerat där....


Nu börjar det verkligen märkas att kulorna har rykt på honom alltså... Även fast Gamson inte var så speciellt hingstig av sej innan så dök ju det upp ibland... Typ när han släpptes ut i hagen till sina flickor, när vi började närma oss hemma från ridtur/promenad o framför allt på bortaplan... Men han har inte visat något hingst-beteende alls! Det e skönt! Trodde det kunde påverka mkt att vi kastrerade honm så sent som vi gjorde!


Turen har inte varit hos mej o Totten på eftermiddagen/kvällen iaf! :/
Imorgon kommer mamma hit... :) Hoppas då på bättre flyt! :D


Over and out
---

BTW, min nya bil e helt WONDERFUL o dra släp med! :)
Gillas skarp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0