Onsdag

Massa snö, överallt!
Jag o Tottis va ute o lekte lite i snön en stund runt lunch.... Tog massa fina kort, varav ett ska bli julkort.... :) Beställde precis en hög med det från FujiDirekt.... :) Jättefint blev det! :)
Han var mäkta imponerad på att det var snö ute! Men vi kunde inte vara ute länge för han blev snabbt kall....

Här kommer några smakprov....















Den här sista bilden blir på julkortet! :)

Tänk, JULKORT!!! Det e snart Jul! Elliot fyller snart 1 år... JAG fyller snart.... Mikael fyller snart.... Mamma fyller snart, mormor o Iselin också.... O Morgan blir 50 ännu mer snart.... :)


Jag o Gamson va ute på en ridtur för en stund sen... Han va superpigg o gjorde höga skutt! :D Hehe! Helt underbart o trava i snön! :) ......varvat med glädjeskutt ibland! :) Men Gamson får göra glädjeskutt, särskilt nu när det var premiären i snön... :D


Älskling är på jobb nere i östra Småland... Han kommer nog inte hem för än i natt, eller imorgon... Drygt!



Nej, nu ska jag göra lite nytta....


Kommentarer
Postat av: Maria T

Härliga bilder!!!!

2010-11-10 @ 22:02:28
URL: http://tellebo.cybersite.se
Postat av: Maria T

Låter toppen =) Ska träffa Bodil här i dagarna och vi kan ju sätta oss och planera ihop lite och sen skicka ut ett meddelande på fb.. Tror nästan alla har de ;)

Säg till när du är i Grums nästa gång så kan vi försöka träffas.. =) Mitt telefon nr är 076-1708580 och lösen är piggelin (har tyvärr ej lagt ut så jätte mycket bilder än men en del är det)



Kram

2010-11-11 @ 16:06:07
URL: http://tellebo.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0