Söndag

Har precis sett på filmen "I am Sam"... Grymt gripande film alltså! Påverkade en starkt!
O ibland blev man riktigt tårögd! Rekommenderas verkligen för er som gillar känslosamma filmer!

Elliot börjar bli mkt bättre med sin förkyldning... Vi kanske kan pilla oss till Piggelin i veckan nu då! :)
Tänka va han växer fort.... Vi skrattade ihop för första gången, på riktigt, ihop idag... Helt underbar känsla! Han betedde sej jättekul o jag skrattade åt honom, o han skrattade för att jag skrattade.... O så skrattade vi ikapp en stund! :) Åh, min lilla pojke! :)
Tänk va rolig han kan vara.... T.ex. när jag ligger på golvet så är hans största hobby o krypa över min mage från den ena sida till den andra.... Hur många gånger som helst! Att han inte tröttnar? Jo men visst, okej då.. Jag skrattar bara åt honom o han e lycklig.. :D
Åhh, vad jag älskar min lilla guldklimpen! Han förgyller verkligen mina dagar, mitt liv!


Gamson då....
Familjen verkade, precis som jag trodde, jättebra! De gillade Gamson massa o tyckte han var en snäll, trevlig o lugn häst... Precis vad dom var ute efter... Men de skulle fundera o återkomma snarast....
Hoppas nu att...........o där kom de där blandade känslorna igen... Jag hoppas ingenting! Ödet får bestämma!
Åhhh, min lilla Gamson! <3




Nej, jag tror jag ska hoppa in i duschen nu.... Sen soooova! (Försöka iaf....)
Då blir det fortare måndag kväll.... Saknar min älskling väldigt mycket nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0