Torsdag

Jaaa.... Igår blev man ett år äldre då... :) Känns faktist bra, 22 år är nog en bra ålder! :P
Älskling kommer ju att fortsätta vara 4 år äldre oavsett! Haha!

Jag blev ju även opererad i armen idag! Ont gör det, men inte i närheten av smärtan som jag upplevde sist.... Än så länge, Peppar, Peppar!!!!!
Nu har jag som en boll, nästan som en kateter, hängandes i tröjan med stark smärtlindring... 2 ml pumpas ut automatiskt i timmen som jag får i armen, den ska jag ha tills på lördag lunch... Sen e det ju alla andra tabletter jag tar, 2 starka, olika morfinliknande tabletter morgon o kväll... Sen 2 st Pamol 4 ggr om dagen... Även citodon som jag ska börja ta om 3 dagar då de starka taletterna är slut...
Herregud säger jag bara...
Dock är det nått som inte stämmer med bollen, det droppar verkligen blod när jag e uppe o går.... :( När jag ligger i soffan med tryck från en handduk kommer det bara lite blod iaf... Tror det läcker någonstans o det är smärtlindring o blod blandat.... Mamma kommer efter jobbet, om ca 30 min o ska kolla upp det hela! Tur med en mamma som e sjuksköterska! :D Hehe....

I måndags var jag, Tottis, mormor o Iselin i Grums på 50 årskalas för Morgan! Supertrevligt! :)
O igår då sa var det kaffe här med "öppet hus"... Mamma, Morgan, mormor, Pappa, Kerstin, mormor Eva, Gustaf o Lisbeth... Inget avancerat.... Bjöd på min nybakta morotskaka o Lisbeth's Sverige-kaka... Supergott! :D



Elliot "pratar" som bara den, vinkar o pekar... Superrolig är han! O myser, kramas....... :D I de få sekunderna han har tid! ;D Haha!


Nu har jag skrivit med min vänsterhand i över en kvart! Orkar inte mer nu...
Kommer nog bli mest bilder i de kommande 2 veckornas inlägg...

Ha det gött så länge!


Ps. Jag har världens bästa Älskling! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0