Torsdag

Vilken otroligt underbar dag! :) Riktigt gott ute! :)
Har visserligen inte varit ute så mkt än, bara gett hästarna morgonhö...
O bytt ut mina tygmattor i saaben till gummimattor! :) Är du nöjd nu mamma?! ;)

Igår var jag o mamma på Bio i Bengtsfors, Saw 3D! Helt okej film, men efter att jag hade sett trailern igår blev jag ännu mer taggad... Tyvärr var trailern ganska överskattad! Men filmen var helt okej, sevärd! Tackvare 3D-effekten så fick man ju ett helt annat djup i filmen, som om man vore där o var vittne till allt som egentligen hände! Läskigt värre...
Mikael fck ansvara för Elliot eftersom att jag för en gångs skull skulle bort, vilket inte jag tyckte han gjorde speciellt bra! Men jag ska sluta störa mej, det är inte jag som blir drabbad! Bara HAN!
O så åker han till Jämtland idag o kommer hem på måndag! SUCK! Men som sagt, bara HAN, ingen annan!

Om ca 1 timme kommer mamma hit, vi ska ut o gå med Gamson o vara allmänt sociala... Tänkte att Totten skulle få följa med i vagnen! :) Gamson är ju snäll o mamma behöver ju inte dra honom 50 cm bredvid Gamson heller!
Det e oxå bra att Gamson blir van med alla störande ting som finns! Ju mer desto bättre! :)

I förrgår ringde en familj på Gamson, de har varit intresserade av honom länge men har väntat på film på honom.. O i söndags skickade jag filmerna från löshoppningen... Dom är väldigt intresserade o fick numret till Anna Wessman Karlsson som hade hand om löshoppningnen, som en referens...
Planen är väl i sånna fall att de kommer upp med transport o Gamson ska vara nybesiktigad o klar... O ifall allt stämmer så tar de med sej honom hem direkt.... Usch, gör ont i magen! :(
Men jag väntar på att dom ska höra av sej igen nu....  Vilken dag, vilken timma som helst kan mobilen ringa o berätta om Gamsons öde....


Bilder på världens sötaste lilla pojk! :)








Har jag sagt att jag älskar min nya bil förreesten? :P Hehe!


Kommentarer
Postat av: cristina

säg mig, varför ska du göra av med pållen? det har jag missat =(

2010-11-04 @ 22:49:30
URL: http://skavoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0