Lördag

Har precis varit ute i o fixat iordning hästtransporten för imorgon! :) All inredning stod i ladugården eftersom att vi körde hö i den sist.. Men nu e allt på sin plats igen! :)
Tänkte att jag skulle ta Edith o Gamson en repa men transporten o lite borstning..... Medans Elliot ändå sov skönt i sin vagn ute...
O när jag precis fått ut Gamson ur hagen o gått till gårdsplanen började det givetvis regna!!!! SUCK! Elliot hade inget regnskydd över sej så jag o Gamson fick traska dit o ta av mej min jacka o hänga över honom....
Lizette i bara linne, det regnar! Jag hatar regn!
Men jag fick ta av Gamson alla täcken o drog över han snabbt med borsten o sen skulle vi gå på trailern... Tänkte att regnet inte skulle förstöra mer än vad det redan hade gjort....
Precis när jag ska gå på kommer jag på att jag alltid brukar ha kraftfoder att locka med o det kom Gamson ihåg direkt o ville inte alls gå på! SUCK! Undra vart jag hade glömt hjärnan....
Men fick improvisera lite o locka med lite hö... Han gick lite halvdant på, men kände att nu räcker det! Orka bråka mer än nödvändigt när det är jag som e korkad! Hehe!
Så, tog på alla täcken o släppte ut honom i hagen igen....
Edith får vi ta någon annan dag....

Hoppas bara Gamson e snäll o går på transporten imorgon bara.... :)
Lovar att inte glömma kraftfodret! ;)
Rostock, here we come! :D


Åhhh, längtar tills den 19:e november.... Min o Mikaels offeciella 2-årsdag! :)
Vi ska åka till Karlstad o kolla på Idol! :D Hehe.... O sen övernatta på hotell!
Ska bli så jäkla kul o skönt o komma iväg hemifrån....



Världens finaste bebis.... :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0