Lördag

Varit o hälsat på hos mamma o Morgan hela dagen.... Kul o se ett annat hus invändigt för en gångs skull... Första gången jag o Elliot var hemifrån på flera veckor faktist.... :/ Svårt o ta sej någonstans när man inte har bil o bor ute i skogen! Suck!

Leter o letar efter en bil till mej... Har hittat en finfin i Kungsbacka! Gillagillagilla! Men.... Månge MEN! Få tid till o åka, barnvakt m.m....

Älskling ska vara chaufför i natt, första gången på jag-vet-inte-hur-länge!
Dom fick en älg idag på jakten btw....

O så kan jag skriva oxå att Elliotten har blivit jätteduktig på o ta några steg... :) Nu de senaste dagarna har han tagit egna initiativ att gå... Typ mellan möbler, till möbler, från möbler... :) Men han stuper som en fura efter max 7-8 steg.... Om han ens har tur o klarat o gå så långt ens! Hehe! Han e föööör söt!!! :D


Har inget vettigt alls o skriva faktist.... Återgår till mitt.....

Over and Out!
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0