Måndag

Givetvis höll ju inte mitt förra ang inlägg minst varannan dag.... :P NYA TAG! :P

Jag har köpt en ny bil sen sist.... :) En Saab 95 -02:a, Linear Sportcombi... :) Otroligt nöjd! :)






Ellioten har hunnit ta sina första steg, den 23:e September gjorde han det..... :D Stolt som en tupp var han, det riktigt lyste om honom! :) Min duktiga pojk! Han har varit sparsam med stegen efter det, men det är väl bara bra.... Har hört att det inte är så jättebra att börja gå tidigt....

Elliot har fått riktigt bra runtiner som vi följer jättebra... O han verkar då nöjd med livet! :) Natten blir det mellan 19.30 - 20.00 varje kväll...
Gröt till frukost, riktig mat till lunch, riktig mat till middag o sen välling till kvällsmat.... Därimellan blir det lite mellanmål o sånt, beroende på Elliot... :)

Är riktigt nöjd med hur dagarna funkar nu faktist... :) Bäst är ju att Elliot har ärvt sin mors morgontrötthet! ;) Han stiger inte upp före 9 på morgonen, ibland 10... :) Härligt... :) O en middagslur runt 14 tiden på dagen 1 - 1,5 timme...

Här kommer lite bilder på Gangstern! :)









Mamma busar med Elliot... ;)









Vill att det ska vara helg nu! :)

Älskar min familj mest....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0