Söndag

Idag är Elliot 10 månader!

Jag förstår inte var tiden tar vägen!!!!
Många framsteg har skett under dessa 10 månader! Helt otroligt!

Igår gick min lilla plutt massor! :) Mikaela filma, som förövrigt var här hela dagen med Haley! :) Skönt o få lite sällskap faktist! :) Hade en jättekul dag igår! :)
Jo, iaf..... Elliot gick från 1 steg till ca 7 som mest! Det gick fort som fasen o sen slängde han sej i min famn! Hur sött som helst! :)

Och i förrgår, fredags..... Gjorde Elliot ett jättestort framsteg oxå!!!
Han stod o höll sej i soffkanten o då sa jag "Kvack-kvack" till honom.... Då gick han ner på knä o kröp bakom fotöljen o HÄMTAR SIN ANKA o sätter sej o börjar leka med!!!! (Jag säger alltid "kvack-kvack" till honom när jag ger den till honom, och hans 2 likadana bad-ankor...) Åhh, jag blev så stold över min lilla pojke!
Även fast man vet att bebisar förstår mer än vad man tror så var ju detta verkligen första beviset på att han faktist förstår!!! :) Blev helt rörd!!!




Edith är mycket bättre i sitt ben... :) Hovslagaren Anita var här o kolla på det oxå o gav mej lite hov-tjära att ha på.... O så får Edith även Fenylbutazon oxå.... :) Känns bra att han svarade så bra på det! :) Trodde hon skulle gå o va halt i flera veckor nu men så blir det inte! :) När hoven e läkt blir det Boots på frambenen alltid ute i hagen!


Åhhh, min älskling är världens bästa!!!!! :)
Han har byggt på stallet hela helgen!  Gamson's blivande box är snart klar.... Sen är det bara Edith's kvar, o givetvis Stinas spilta som redan finns... :P Så kanske förhoppningsvis e allt klart inom 2 veckor!
Blev inte mycket men mitt stallbyggande men jag har ju fått vara med Elliot, men jag o Mikaela hjälpte till i 2 timmar igår när våra bebisar sov middag!
Tur jag har världens händigaste sambo o världens snällaste granne! :)

Jag säger det igen, Mikael slutar aldrig imponera på mej! :)
HAN ÄR TA MEJ FASEN BÄST I VÄRLDEN!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0