Tisdag

Varför kommer jag aldrig i säng i tid när jag e själv hemma?
Eller ja, givetvis e Elliot o Bonz här... :)
Älskling sover i en lastbil i Jönköping nu.... Saknar honom!
Tycker inte om att sova utan honom! :(


Mikaela o Haley var här förut på en snabb-visit.....
Vi bytte täcken på hästarna så de fick lite varmare på sej nu när det verkligen har blivit höst o minus på nätterna.... Burrr!!!!

O Edith, den lilla råttan, va halt..... Suck säger jag bara... Hon ska ha gips på alla fyra ben o gå i en grushage 5 x 5 meter så hon varken kan röra sej speciellt mycket eller gå i en ojämn hage! Känsligare häst får man nog leta efter alltså! Var troligen balltramp hon hade fått på höger fram så jag o älskling la om det förut så nu har hon en blå fot... :P
Hoppas det läker fort o bra bara...
Alla hästar ska vara som Gamson o Stina... Gamson har varit här sen vintern -09 o Stina hösten -09.... Aldrig varit halta eller nått, visst sår har de haft men inte har dom då hoppat på 3 ben för det! Hehe! Inte ens markerat har de gjort! Det kallar jag bra, tåliga hästar!


I Fredags så blev min kära Saab skrot....
Min bror lånade den o körde av vägen med den.... Det e ju nybelagd asfalt mellan Ed o Steneby o tydligen varit många avåkningar där det senaste!
Lite tråkigt med min nya bil men huvudsaken är ju självklart att min bror mår bra o inte skadade sej! Vill inte ens tänka tanken på vad som hade kunnat hända om han hade haft en "osäker" bil.....
Usch!!!!! MEN bilar finns det gott om...... :D

I Lördags var det fest som stod på schemat.....
Hade lite förfest här först, 12 pers var vi väl här... :) Hade ASKUL! :D Sen drog, vi brudar, (haha) iväg till Osbournes MC o festa lite där.... Alltid lika trevligt gäng! :) Helt underbara människor! :)
Efter drygt en timme(?) där så drog vi in till Ed... O Jag o Mathilda gick upp till nån lägenhet med en stor, grön fågel/papegoja.... ASLÄSKIG! Hatar fåglar!!!!!!! Men trevligt sällskap!
Sen in på hotellet! :D
Hade lika kul där....Som alltid! Haha! Jag har fasen lika kul vart jag än festar har jag kommit på!!!!
Hade nog kunnat skippa någon form av alkohol där inne, minnet svek mej lite därifrån... Men annars så! :)
Hem kom Vi inte heller, men det är ju en helt annan historia! Haha!


Nej, nu ska jag faktist kanske bege mej upp en trappa o försöka få nån sömn.....
Elliot vaknar nog tidigt imorgon, känns det som.....

Tänkte bara skriva lite, men det slutade ju men en hel roman....! Haha!
Orkar dessvärre inte lägga upp några bilder idag, får bli nån annan dag....
BTW, JÄTTEFINA BILDER PÅ ELLIOTTEN!!! :D


Älskar min Mikael Hellner så det gör fasen ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0