Torsdag

Åh vad irriterad man kan bli ibland....
Vill inte ta något av det här för då misstolkas det helt säkert!

Edith är fortfarande halt! Suck!
Det ger en verkligen en tankeställare när jag har Gamson ute på annons, som aldrig vart skadad eller halt....
Suck! Ganska kluven!

.....Förhoppningsvis ska jag o Mikael bygga provisoriskt stall i helgen....! Hoppas det blir av!! Tycker inte om att skriva om drömmar, utan att det är på gång! Ni vet "mycket prat, liten verkstad"....
Men jag ska då bygga o greja i helgen så får väl Mikael hjälpa mej om han vill...
Är så trött på just Den syndromen som Mikael är jäkligt bra på.....
Han pratar o pratar, men inget händer!
Näääe Uhh, nu var jag elak! Han har faktist fruktansvärt mycket o göra bara...

Det är ju fasen så mycket lättare o greja med hästarna om man har ett stall o gå in i... O känsliga fröken Edith kan stå inne på natten så minskar ju risken för benbrott med iaf en liten del... Hehe!


Elliot sover middag nu, o hjälp vilken vilde han har blivit! Helt tokig!!!! :P
Han har lärt sej klättra upp i soffan sedan 1- 2 veckor tillbaka.... Så full rulle här hemma!

Här kommer massa bilder.....






Risk för upprepning nu...
Men vad gör man när man har hur mycket söta bilder som helst?! ;)






Härmar pappa.... :P




Världens snabbaste power-nap som varade i 0,000009 sek.. ;)









Måna fina ställningar o fotöljen! :P




Älskar min familj....

O fasen vilken snygg man jag har! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0