Torsdag

Ohhh, det SNÖAR!!!!
Fy o blää! Men samtidigt är det faktist lite mysigt! ;)

Har fixat första uppsättningen vinterkläder till Totten iaf, strl 86... :)
Jättefräcka kläder, tycker jag iaf... :)



Får nog bli en overall eller något i strl 92 längre fram i vinter... Han har då iaf o växa i med råge i detta settet... :P Hehe!

Vi var på BVC i tisdags, vågen visade 10 130 gram och 78 cm lång.... :) Min stora pojke! :)




Har konstaterat att Elliots klädstorlek oftast går hand i hand med hans längd.... Vilket det egentligen ska göra, jag vet!!! Men det är ju inte i alla situationer som det stämmer... Men för Elliot stämmer det väldigt bra, förut byxor.... Dom kan han ha lite längre.... :)



Edith's ben e helt bra nu.... Gott det!
När jag var ute o kvällsfodrade förut i snöyran kändes hennes ben jättebra, ingen svullnad alls... Slutar nog med fenylbutazonen imorgon.... Snälla, lilla, Fröken Edith.... Skada dej inget mer nu!

Ingen nytt på stallfronten... Vi roade oss med o pressa hö igår istället som vi ska köra ut imorgon...
På söndag blir nog nästa stallbygge-dag... Älskling ska jaga på lördag....
JAG LÄNGTAR TILLS DET E KLART O HÄSTARNA KAN "FLYTTA IN"! :D


Nej, nu ska det bli natten, snart....

Älskar min familj!






Saknar dej!
...hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0