Torsdag kväll

Nu sitter jag återigen här i min ensamhet!

Totten sover o jag har varit ute o gett hästarna kvällsmat o vatten.... Om jag ska vara helt ärlig önskar jag dygnet hade fler timmar.....

Inte undra på att jag hade ont i fingret, upptäckte nyss en flis i den.... Hehe!
Meniningslöst bloggande... I know! MEN, jag har ju inget bättre för mej.... ;P

Jag o Totten va hemma hos "morfar" förut en sväng o träffa han o Kerstin... Det va skoj tyckte Elliot... Massa nya saker överallt..... Som man inte fick röra! :P Ännu roligare! :D Hehe!


Tänkte jag skulle se på sista avsnitten av Kungarna av Tylösand som jag missade igår....
Sisådär lagom underhållande tycker jag, men deltagarna lär ju bli alkoholiserade med RÅÅÅÅGE!



Hadäääää!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0