Torsdag

Idag har jag o Elliot varit på utvecklingscentrumet i Ed o pratat.... :)
Så i Januari 2011 börjar jag plugga till undersköterska... :) Känns faktist riktigt bra.... Så jag kommer någonstans här i livet.... ;)
Vi var på banken oxå o sätte in mina pengar för volvon, som förövrigt har blivit såld! :) Fick typ det dubbla av vad jag trodde, så jäkligt nöjd... Den var nog helt enkelt värd mer än vad jag trodde.. :P

Elliot är en sjukling.... Han har lite feber ibland, jättesnorig och fått ögoninflammation... Usch! Tycker så synd om honom.... Så nu får han alvedon på kvällen, nässpray o ögonsalva.... Hoppas det blir bättre snart....


På lördag ska jag o älskling ut.... Men om Elliot är sämre vågar inte jag lämna bort honom, då e d bättre jag stannar hemma o kurerar honom...
Men om han blir bättre så är planen att det blir förfest här o sen dra in till hotellet... :D jag ser verkligen fram emot det! :) Mamma ska oxå med ut, det gillas skarpt! :)

Var hos henne igår o tvättade min bil bl.a.... Det behövdes! :) Och behövs egentligen idag med.... Fy satan säger jag bara, man ska inte köra bil på grusvägar!!! Skulle egentligen parkera bilen nere i Vassända o gå hem! ;) Haha! En vända på gruset hem med nytvättad bil så är ju allt arbete förgäves! SUCK!


På söndag ska jag o älskling iväg på löshoppning med Gamson! Hoppas det går bra.... Det var ju ett tag sen han hoppa nu... Men det tror jag säkert inte ska vara några problem.. :) Tänkte filma lite o skicka till en spekulant som har fått vänta alldeles för länge... Hehe! Tiden bara flyger iväg ju! :P

I tisdags var Anita här o verkade alla hästarna... Gött o fått det gjort iaf.... O hon tyckte verkligen att det såg ut som att Stina är dräktig... O det tror ju egentligen jag med men vill inte riktigt inse det... Hehe!
Va kul om hon är det, då blir det föl här i Bastorp, i typ Maj? April? :D


Nej, ska jag jag göra lite nytta.....





Saknar min älskade Kalle.....
Det gör så ont....
Fy fan...
När kommer verkligheten ikapp en egentligen?

Vill inget hellre än att krama dej...
Pussa på dej...
Klia på dej,
så där som jag brukade göra,
o du vrängde hela ögat av njutning
o såg inte klok ut....

Rida på dej,
Flyga över stora hinder med dej....
Varför var Du tvungen o lämna mej?

Älskar dej nått så innerligt....
Min fina, fina pärla....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0