Onsdag

Nu har jag passerat gränsen för länge sen! Jättelängesen jag bloggade.... :)
O mina trogna läsare e inne varje dag o väntar på segisen jag... Hehe! :P

Ska göra ett nytt försök o få till inlägg.... Iaf minst varannan dag... :)

Elliot bara växer o växer, han har blivit jättestor... O hans hår i bakhuvudet har växt massor!
O tänderna ska vi inte prata om, 6 stycken syns tydligt nu, 2 nere o 4 uppe... :) Hur gulligt som helst!
O man märker mer o mer vem Elliot är... Alltså vilken personlighet han har...
O jag kan då meddela att han e fruktansvärt envis o har ett jäkla humör! :P Hehe! Mammas humör ju! :D Hehe!

Elliot har hunnit bli hela 9 månader oxå, i fredags... Här kommer 2 bilder på honom från dagen... :)






Det var ju till o med så länge sen jag blogga att Hellner redan e hemma från sin jakt... :) Hehe!
Hjälp, vad tiden går! Snart e jag väl pensionär! ;)

I söndags var jag iväg o röstade för första gången i mitt liv oxå.... :) Riktigt intressant! Haha!
Har väl aldrig varit så intresserad av politik i hela mitt liv.... Hehe! :) O det e faktist till o med kul! Helt otroligt, trodde aldrig någonsin jag skulle säga någon sånt... ;D



Nej, nu vill Elliot oxå vara med o trycka här... Bäst o stänga ner! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0