Onsdag

Jag har inte tid med blogg o FB..... Funderar skarp på o ta bort allt, eller avaktivera...
Bloggen kan visserligen va kvar o uppdateras när jag får tid...
Helt omöjligt o ta fram datorn när Elliot är vaken!

Igår lasttränade jag o Mikaela hästarna... :)
Gamson gick givetvis på med en gång, men det var ändå ett tag sen han lastades... :)
Edith har ju varit svårlastad, men hon gick faktist på direkt 2 ggr om! Blev helt paff! :D Min duktiga lilla fröken! :)
Testade även min sadel för första gången på henne, tror aldrig hon har haft en sadel på sej, men det var inga som helst problem.... Gilla, Gilla, Gilla! :D

Är i Billingen hos mamma o Morgan nu, ska alldeles strax åka upp till Mikaela o Haley, även dom är hos "mormor o morfar".. :)
Elliot har fått leksaker från Ikea! :) Nu är han riktigt nöjd! :)


Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja ska vi hårddra det då...så är det min duktiga lilla fröken..ha..ha

2010-09-08 @ 14:36:59
URL: http://backgammon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0