Torsdag

Fattar inte vart dagarna tar vägen alltså! Snart e d helg igen!

Elliot e förkyld, jag o älsk oxå! Stackars Elliot hostar som attan! :(
Tänkte vara lite go i morse så när jag hade gett han lite välling vid 6 bärde jag in honom till mej i vår säng... Men det fick jag ju sota för! Elliot blev hyperpigg o vägra somna om.... Tog väl 45 min, men då hade ju jag blivit pigg! Hehe! Så nu ligger man här i sängen, med lill-skiteten sovandes bredvid sej! ;D


Hade en superhelg förra helgen, Elliot va på sitt första Monster-race, o va inte speciellt imponerad... Haha!
Nästa år så.... :)

Älskling skyndade sej hem o följde med ut på kvällen, vi hade superkul, hela gänget! :D
Jag vill ha en siames, så det så!!!


Jag har fått punka på volvon oxå, så jag tar mej ingenstans! Drygt!

Ikväll ska vi troligtvis iväg o valla får med Bonzo, hoppas!!!! :)


Nej, nu ska jag fördriva tiden på nått annat sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0