Liten bild-bomb! :D

Här kommer några kort på Tottis från idag...


Vi skulle åka in till Ed o jag stod o vänta på Tottis i dörren och då gör han såhär.....








Här kommer även ett gäng bilder från kvällsbadet... :D






På den här bilden skulle man kunna tro att han antingen gallskriker eller gråter eller nått.... Men ungen spelar pajas och GAP-SKRATTAR, helt utan anledning... Hur söt som helst! :)





Svar till kommentar.... Maria:
Jag läser fortfarande tillräckligt med poäng för denna terminen så jag får CSN-stöd nu oxå... :) Jag är bara sjukskriven från praktiken i skolan, under 4 veckor, läser teoretiskt... Så v. 19 är jag inte sjukskriven längre och går i skolan som vanligt fram till sommarlovet... :)
Ja, det får vi hoppas... FK brukar vara rätt hårda med sjukskrivning pga av graviditeter om det inte är så att man har ett riskfyllt arbete... Men med tanke på att det är viktigt för dej o ta det lugnt denna gången kanske de är mer observanta... :) Håller tummen! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0