Ljuvliga fredag!

Tottis ligger o sover middag efter ett par timmar ute i det underbara vädret med massa bus...
Nu ska jag sätta mej o fortsätta mitt pluggande med Psykologin är det det tänkt.... Arbetet ska vara klart idag egentligen.... Men jag tror fasen inte jag hinner det... Nu när jag är sjukskriven har jag bara haft rätt till 15 h dagis för Tottis, o måndagen försvann eftersom att det var röd dag.... Går sådär med tiden till pluggandet, men jag försöker så gott jag kan..... :) Om jag har tur hinner jag klart idag... Annars blir det klart under helgen....

Imorgon e det Edsmarknaden... :) Jag, Älskling o Tottis ska bege oss ut en sväng mitt på dagen... Kolla läget, köpa ballong till Tottis o sockervadd till mej! ;) Haha! Kanske hittar nått litet kul till Tottis oxå.. Älskling ska iaf köpa sockar! Har aldrig varit med om en man som sprider sockar runt sej så mycket som han! Herregud! Igår var det första paret sockar jag tvättade som tillhörde honom på över 3 veckor väl.... Utan att överdriva alltså! O han byter sockar varje dag, men frågan är vart alla paren tar vägen!? Inte i tvättkorgen, där dom ska vara iaf!

Fick hem ett par svarta mammaleggings igår som jag köpt på tradera... Helt nya med lappar kvar o det var en väldigt konstig känsla när jag drog upp dom ända till armhålorna typ... HAHA! ;D Men det kommer nog kännas väldigt mycket skönare när magen blivit lite större... Jag gillar dom nu oxå, men känns bara konstigt.... :P Ovant kanske bara! :P Hehe... Fick även hem ett par mamma-jeans idag... Men dom satt hur dåligt som helst! Tråkigt!
Över höfterna satt de OK... Men hur stora som helst i låren o jättekonstiga.... BLÄ! Usch, usch! De blir till o lägga ut på tradera igen förmodar jag...


Nej, detta får duga för den här stunden... Ska försöka få till ett inlägg senare ikväll oxå, med bilder förhoppningsvis... :D


Kommentarer
Postat av: Maria T

Är du sjukskriven för dina foglossningar?? Får du ut något från FK?? Jag ska skicka in papper dit nu och hoppas jag kommer få igenom det..

Kram

2011-04-29 @ 17:16:12
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0