Lördag

Slapp lördagmorgon med Tv:n o Tottis... :D
Om ca 1 timme åker vi till Rostock o ska kolla på Karro o Gamson som ska träna för Nina Persson! :)
+ Att vi ska förnya fodervärdskontrakten.... :)
Det verkar gå så bra för dom o det glädjer mej verkligen.... :)

Om ni vill kika in Karro o hennes kompis Linda's blogg så är den:
http://bergqvistmagnusson.blogg.se


Igår kväll va jag ute o greja med Edith-fröken! :) Hon va så duktig o positiv! :) Gick en liten sväng med sadeln o sen gick vi runt på volt på gårdsplanen o sedan så vipps så longeades hon! :D Så himla lättlärd! :) Dock gick det inte lika bra i högervarv som i vänster, men det är ju inte så konstigt! :P Hade även stigbyglarna hängandes o slängandes o inte en reaktion.... Tänkte fortsätta idag med o kanske sitta upp oxå! :) Tänkte fota lite igår, men jag var själv ute o sen så blev det för mörkt ute för att det skulle bli bra bilder... :)
Nya tag med arbetet o fotografering idag... Ska försöka fota tjockis-Stinus oxå, hehe! :D


Här kommer lite bilder på Tottis....




FAR OCH SON-MYS... :D






Jag ska även beklaga mej lite....
Fy FAN vilken jä*la foglossning jag har! Har aldrig någonsin upplevt en sån här smärta!
Vissa studer på dagen så kan jag fasen inte gå alltså, helt seriöst!
Usch o fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0