Måndag

Baaaad update'r! :P

Haft fullt upp hela helgen.... Varit en riktig kalashelg! :)
På lördagen va det kalas för gamle far som fyllde 55 år, hele tjocka släkten va där typ o massa(!) barn! :D Mycket trevligt... Pappa fick en förstoring på Tottis från hans 1-års fotografering! Huuuur fin bild som helst! Nästan så att jag ville byta bort med någon som vi hade på väggen! Haha! ;)
På lördagen va det kalas ute i Gunnarsbyn, Ärtemark... Min systerdotter Emma fyllde 8 år... :) O grattade även min andra systerdotter Johanna som fyllde 13 år den 4:e april.... (Vi kunde inte komma sist på hennes kalas...)
Mkt trevligt med massa folk! :)

Här kommer två bilder på Tottis ute på inglasningen där, mumsandes på en kaka... :D



16 månader blev han igår oxå.... :D



Älskling är på jobb.. Han är på väg hem från Karlstad nu o är väl hemma om en liten stund skulle jag tro....
Förut, kl. 18.00, va vi iväg på föräldramöte på dagis ang. flytten som kommer bli i slutet av maj... :) Gott o få ordning på ett riktigt dagis o inte ha Fjärilen i en liten 2:a.... Blir en ny byggnad som är färdig uppe på Ängsvallen... :) Typ, baracker, som är gjorda för förskoleverksamheter, stort o fint... 150 m2.... :) Det blir nog helt säkert kalasbra! :)

Idag va jag även på skolan o hade första lektionen i Psykologi A... Spännande! :P

Imorgon kommer Anita o ska verka pållarna....
Vilket underbart väder det har varit ute i flera dagar nu, o det ska fortsätta på detta vis! :D LOVELY!!!
Edith går utan täcke nu på dagarna o hon njuter verkligen.... Borstar av henne varje kväll vid insläpp o slänger på henne ett stalltäcke under natten... Hon e så go, märks på henne att hon verkligen älskar att bli ompysslad o borstas! :D Sånt gillas!!! :D


O vet ni..... Här bjuder jag på allra första magbilden.... V. 24 (23+1...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0