Onsdag

Sitter i Gbg hos min kära bror...
Jag o mamma har varit här o bytt hennes bil... Hennes Land Rover mot en Renault Laguna....
Det blir nog helt säkert bra! ;)

Tottis e hemma med pappsen för en gångs skull....
Satan vilket underbart väder det har varit idag! :) Har varit hemma hos mamma o skulle egentligen tvätta bilen men hann inte så jag tog bara allt invändigt idag... Ska tvätta den utvändigt imorgon....
När jag hade hämtat Tottis på dagis så fixade jag stallet o Tottis levde rövare ute på gården...
"Tappade bort" honom mer än en gång... Haha! BUSUNGE! Tur vi bor som vi gör! :D


Imorgon förvandlas Elliot till påskkärring/gubbe... Så det kommer helt garanterat bli massa söta bilder på honom o alla andra på dagis!


Nej, nu ska jag dra mej...
Vi ska till Ikea o köpa mjukglass! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0