Onsdag

Hade inte en enda lektion idag.... Men jag var faktist riktigt ambitiös förut idag o pluggade nästan konstant från kl 10-16 när Tottis va på dagis! :) Det kallar jag självdisciplin det! ;) Hehe! :)
Blev helt klar med veckans inlämning i medicinen.... Skrev bl.a. om "Psykiska störningar och sjukdomar" så jag blev alldeles matt i hjärnan o såg stjärnor! Haha! ;)

Nu ikväll har vi varit duktiga o pressat massa hö.... Älskling, Lisbeth, Jocke o Gustaf håller på än visserligen... Jag gick in o löste av Eva som passade Tottis när det blev läggdags för honom o badade o nattade honom.... O nu sitter jag här, o har världens smärta i svank/rumpa så jag knappt kan gå!!! FYYYY FÖR FOGLOSSNING!

Imorgon ska Tottis vara på dagis mellan 10 o 16 igen... Tänkte passa på o plugga med nästa veckas inlämning i medicin så det kanske till o med blir klart.... :D Kan ju alltid hoppas! :)
Tänkte ta en repa med Edith oxå... Slänga på henne sadeln o kanske gå en promenad... :)
Kanske kan försöka få till lite bilder... Hon börjar bli riktigt fin nu, vinterpälsen e så gott som borta.... :D


Nej... Det var allt för idag....

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0