Påskafton vs Påskdagen.....

Kändes lite konstigt när jag skrev påskdagen igår, o nu förstod jag varför.... Det är ju PÅSKDAGEN IDAG!!! Haha! O igår va det ju Påskafton! Helt bakom flötet! :P Jaja, inte mkt till o göra åt saken nu...

Blev inte riktigt som planerat igår kväll.... Vi åkte hem till Mickes bror igår med Chevan... Men när vi 1,5 timme senare skulle åka hem så dog bilen bara sådär när jag backade ut ur uppfarten.... SUCK! Så det blev till o först, fulla folk som försökte laga o pilla så mkt på bilen det bara gick! (Slutar aldrig bra.....!) Sen efter en timme drygt så lyckades vi äntligen fixa skjuts hem.... Men det va fasen svårt alltså... Trots att jag va där nykter så va det bannemej inte bara, bara o fixa en bil heller.... Suck! Jaja, vi kom då hem till slut iaf, kl 1....

Nu har jag släppt ut hästarna för en stund sen o Elliot håller på o vakna till liv där uppe så snart e det full fart... Älskling ligger o sover som en gris... Säkerligen bakfull o jävlig, det kan han gott få ha!


Funderar på o hitta på nått...... Men vad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0