Påskdagen

.......är det väl idag! :)
Jag, Älskling, Tottis o Bonz har varit på påsk-paraden i B-fors idag... Riktigt kul o komma iväg hela familjen faktist! :) Elliot va en påskkärring, utan huckle, eftersom att det satt på huvudet max 5 sekunder.... Hehe! Bonzo va "påsk-hund", haha! Han hade en vit T-shirt på sej som vi hade klottrat på, älskling hade klottrat, "Glad Påsk" x 2, o mitt på ryggen stod det "Blåkulla nästa"... Haha! Hur kul som helst! :) O så hade han 2 st rosa fjädrar... :D Haha! En man från Dalslänningen kom fram o tog kort på honom o sa att han va ju tvungen att ha en bild på enda "påsk-hunden"... :D Får se om han kommer med i tidningen.. Vore skoj!!!! :D

Elliot va som en riktig galning i B-fors... Inte still en sekund! Utan att överdriva! Herre-min-skapare! Överallt och ingenstans, samtidigt! Ett riktigt träningspass o springa efter honom! :P Men kul va det! :D Riktigt kul! :)
Träffade massa roligt folk man inte träffar varje dag... :)

Tottis bojkotta att sova middag idag så kl 19.15 la vi honom, utan protest somna han som en stock! Helt slut va han nog efter en heldag ute i solen....

O Tottis stöp på näsan borta hos svärmor förut idag.... 3 bulor, skrapmärken o lite blod i pannan/tinningen/kinden... Uhhh! Han ser helt misshandlad ut... Stackars min pojke! Gör så ont i mej när han skadar sig! Tur det gick bra iaf!

Här kommer lite bilder från idag....


















Min lilla älskling..... :(

.....O stora älskling fick offra sig för att ställa upp som påskkärring! :D


Nej, nu ska jag, älskling o Micke ut på en liten ragg på Ed i Micke's Cheva.... :D
Svärmor sitter hemma o passar Tottis som sover, men vi blir bara borta nån timme eller nått....

Hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0