Saab 9-5

Älskar min bil.... :D
Jag o mammi har slitit som djur o tvättat, "skrubbat", putsat o vaxat bilen o fälgarna idag!
Det va fasen jobbigt vill jag lova.... Vi tvättade den först med schampoo, sedan avfettning x2, sedan schampoo igen, sedan vaxning x 2.... Putsade alla rutor in o utvändigt.... Som sagt, det var vääääldigt välbehövligt... Fanns massa svarta små asfalts-fläckar som knappt ville gå bort, men efter några omgångar så! ;)

Här kommer ett gäng bilder på nytvättade pärlan! :)










Får se vad som händer imorgon... Älskling ska till ärtemark o pressa hö hela dagen så han ser man inte röken av!
Tyvärr blev det inga bilder på Tottis från idag! :( Älskling hämtade Tottis efter han slutat jobbet idag o hade tagit med min kamera för att ta bilder.... Men alla barnen låg o sov när han kom så det får bli bilder på Tottis på lördag istället.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0