Skärtorsdag

Sitter i Billingen hos mamma o har precis hjälp henne lite med att skaffa försäkring på hennes bil....
Ska åka ner till Matpunken alldeles strax o köpa glass.... :D
Hade sett fram emot en riktig påskmorgon med Elliot..... Dock blev det inte riktigt så....
Elliot tyckte inte alls om min kajalpenna som jag försökte måla fräknar med... Haha!
Blev mer eller mindre en morgon med svett o tårar.... Elliot bara gallgrina o totalvägra o sitta still.... SUCK!
Fick nöja med med två lite mörka ögonbryn som va totalt snea... Haha! O nån fräken här o där, vissa blev inte en prick utan ett streck! Haha! Hucklet satt på hans huvud 3 sek, sen drog han av det!
Haha, men söt blev han, trots söndergråtna, röda ögon!
Älskling skulle hämta honom på dagis efter han slutat jobbet idag så jag lämnade kameran hos honom... :D Får se hur det hela slutar!
Nej, nu ska jag försöka dricka mitt kaffe som har tagit 40 min att koka för jag glömde bort vattnet 3 ggr! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0