Tisdag

Vilken helg! :)
Älskling (och Henrik) har äntligen fått ordning på vår toalett så nu funkar spolningen perfekt o kall-vatten i handfatet! :D Vilken lycka! :D Haha! ;)
I söndags va vi o Henrik o Ida o Tottis såklart, en sväng till både Överby o Torp o kolla på badrumsprylar.... Dock blev det inte så mkt som önskat... Men vi fick oss en ny toalett iaf... Så nu fortsätter letandet efter en ny duschkabin o sen ska badrummet renoveras helt... :D
I lördags åt vi räkor o vitlöksbröd o så här hemma allihopa.... Mkt trevligt! :D

Min foglossning blir bara värre o värre för varje dag som går... :(
Skulle börjat min praktik på Edsgärdet idag, men jag kommer ju knappt upp ur sängen på morgonen... Så jag har ringt massa samtal hela förmiddagen, till skolan, läraren, Praktik-platsen, vårdcentralen, arbetsterapin..... Så nu väntar jag på att arbetsterapin ska höra av sej så jag kan få en tid där o få råd o tips, o en sjukskrivning för dessa 4 veckor som praktiken ska vara under.... Ska även be om att få kryckor får jag tar mej inte fram gåendes, knappt.... Elliot går ju för fasen fortare än mej! :( Pluss att varje steg med vänsterbenet känns det som att någon kör in en kniv i höften! Stapplar fram med höger ben först o vänstra benet "släpandes" efter mej...

Usch o blä!

Idag fyller min kära far 55 år! Grattis! :D
Blir kalas hemma hos honom på lördag o sen på söndag blir det kalas för båda mina systerdöttrar... En av dom hade egentligen kalas för ett par helger sen, men vi kunde inte komma då så vi firar dubbelt upp på söndag! :D



Här kommer lite bilder från i helgen.. BTW, vilket underbart väder det har varit i helgen! :) 18 grader ute! Helt fantastiskt! :) Idag va det ju tvunget till o regna.... Suck! Men det ska väl bli fint igen i slutet av veckan! :)






Tottis på promenad i stora, vida, världen! :)


Pytteliten Tottis, enorm Cheva! :D


Traktorföraren Elliot Hellner! :D
l
l
l
V







En super-tjockis-smutsig-Stina.... :)

.....Och en täckeslös Edith i vårsolen! :)


Kommentarer
Postat av: Maria T

Bläää för foglossning... Har haft de sedan v 12 och de blir värre och värre så om några veckor är jag nog i samma sits som dej :( De finns lite övningar med pilatesboll man kan göra i förebyggande.. Hoppas du får några bra tips och råd :-)



Kram

2011-04-12 @ 13:56:37
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0