Tisdag

Detta kommer bli ett jäkligt meningslöst inlägg.... Men nu har jag tid för att blogga iaf! :P

Va ute i en timme förut med Tottis när Anita va här o verkade hästarna.... Han njöt till fullo o hade skitkul... :D
Han lyckades slarva bort nappen oxå, men när jag va ute o gav hästarna lunch förut så hittade jag den... :)

Nu sover Elliot o har gjort det i ca 1,5 timme så han vaknar väl när som.....
Han har kommit in i en period där han vägrar sova middag... Helt otroligt att han somnade förut! I vanliga fall bara han ställer sej upp i sängen o skriker o totalvägrar! O sen på kvällskvisten börjar han bli jättetrött o om han skulle sova en liten stund vid 5-6 eller nått är han skitsur resten av kvällen...
Jobbigt läge! :P

Tänkte tjata lite på älskling sen när han kommer hem att byta till sommardäck på Saaben så jag vågar åka någonstans med den... O sen imorgon ska jag förhoppningsvis till mamma i Billingen o tvätta bilen.... VÄLBEHÖVLIGT vill jag lova.... :D
O sen senare på em så kanske jag o mamma åker till Gbg o byter bort hennes bil... :) Kul med Road-trip! :)


På torsdag ska Elliot vara utklädd på dagis... Har lite fantasi-torka.... ;) Men det är väl bara o ta ett rött läppstift o måla roskinder, kajal o måla stora fräknar, nått huckle/svart hatt.... Ähhh, jag VET verkligen inte!!! Haha! Några förslag på lättvindig utstyrsel? Har absolut inga kläder för sånt här ju! Haha!
Tänkte ta med kameran o fota lite när jag lämnar honom... :D


Nej, detta får bli allt för denna gången!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0