Tisdag

Nu har jag även kommit ett steg längre....
"Bokade" Ediths betäckning förut på Språngrulla.se... :D Åh så kul detta ska bli.... (Japp Ylwa.... Det blir hos Cecilia Haby i Säffle/Åmål.. Tack för tipset! :D) Nu väntar vi bara på brunsten... :)
O Stinas mage har sett väldigt annorlunda ut idag tycker jag.... Kanske fölis vill komma snart... :D Är på tiden nu tycker jag! :D

Jag o Tottis har varit i Långed o handlat skor med mamma o Morgan... Blev ett par röd-blå basic-skor... Inget avancerat.... Va faktist de ända skorna i hela affären som va i hans storlek! Helt värdelöst utbud! Åker aldrig dit igen iaf...  Men Tottis va nöjd över dom, och jag med... :D

Mikaela va här på en kaffe förut o jag slängde ihop en kladdkaka, mumms! :D Hehe! Mikaela va snäll o hjälpte mej o turbo-dammsuga oxå! :) Haha! Snäll hon!!! :P (Tack! :D)

Tottis sover sedan drygt en timme tillbaka o nu ska jag vandra ut i stallet o ta in hästarna...




Magen btw va 25 cm, hjärtslagen va på 136 / minut o vågen visade alldeles för mkt... Haha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0