Tisdag

Har tagit mej tid o rotat igenom vinden nu, äntligen... O där låg mitt älskade foglossningsbälte! Har nog aldrig blivit så glad av att se det innan! Haha! Har riktigt ont i både ljumskar, rumpa, svanken o "mellangärdet" så jag tror seriöst att jag ska ramla ihop i en hög på golvet ibland alltså! Uhhh för foglossning!
Det e bra o rota igenom grejer ibland alltså, hittade även ett par gummistövlar till Tottis som jag inte ens visste vi hade o 2 par byxor han kan ha nu.... :D Hela vår vind e full med massa grejer både jag o Mikael har fått av kusiner, vänner, syskon som har lite äldre barn numera.... :D
Får nog röjja ordentligt där vid tillfälle o se vad som finns! :D Hehe...

Jag har fixat inne på Elliots rum, igen.... :P Nu har jag monterat ner skötdelen på ek-byrån vi har inne hos honom.... (Som jag promt ville ha för att jag ville ha ett snyggt skötbord!) Haha, o vi har helt seriöst inte använt det EN ÄNDA GÅNG!!!! Haha! Jaja, så kan det vara.... Så nu blev det en klädbyrå till Tottis istället iaf... :) O sen så fick jag in en lite mindre garderob som hans skjortor o sånt kan hänga... O ska även lägga in alla hans sängkläder o dyligt där så allt e på ett o samma ställe.... :)
Det blir nog bra i slutändan! :D


Löshoppningen i söndag med Edith förresten gick bra... Hon va sig själv igen, om man jämför hoppningen sist i Färgelanda.... Så det va riktigt skönt o se... En pigg, glad o positiv häst... :D Dock hade hon en slarvdag, kändes mer som hon gick på fart ibland! Haha!


Nej, nu ska jag packa ihop mej o åka till skolan.... :) O Saaben....... Med nyspänd handbroms... Duktiga, duktiga älskling!!!! :D ..........ska in på service... Håll tummen! :D


Hörs! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0