Torsdag

Seeeg dag... Smärtsam dag...
Vaknade imorse o kunde fasen inte röra mej, efter 20 min av skrik, svett o tårar kom jag äntligen upp ur sängen o skyndade mej, så gott det gick, ner för trappan o in på toa o kissade....  Sen var det bara till o försöka ta sej upp för trappan igen o hämta Tottis som ropade..... Suck! Fy faaan vilken morgon säger jag bara...
Tottis fick stanna hemma från dagis idag, fixade inte att sätta mej i bilen o köra ut honom idag! :(

Så, idag........har det varit en vääääldigt inaktiv dag kan man säga.... :P Hehe!
Var tvungen att pilla oss ut runt halv 1 tiden för att ge hästarna lunch-hö o det uppskattade Tottis mkt, trots en tråkig o stillastående mamma! ;D Han fick gunga o leka av sej lite... :) Gunga var jättekuuul! :D


Måste bara berätta en grej.... Jag va nere o hämtade en tvättmaskin i källaren, borta max 2 min, o när jag kommer upp va det helt tyst...... Så jag ropade på Tottis, fortfarande tyst... Hmmm.... Såg sedan att jag glömt stänga igen mellan köket o hallen... Vilket jag typ aldrig glömmer... O ytterdörren stod på glänt..... Shiiiiit tänkte jag o öppnade dörren mer o ropar på Tottis.... "Na-na" får jag till svar o får se en Tottis ute i t-shirt, mjukisbyxor o sockar... Haha! Vilken syn o vad stolt han va! Haha! Han hade hunnit typ 15 m o ville då minsann inte in... ;D O jag e ju inte speciellt snabb med min foglossning så han höll fasen på o springa ifrån mej! Hehe!
VILKEN BUS-UNGE!!!!
Förövrigt var det efter denna händelse vi tog på oss o gick ut o lekte.... :)




Som ni vet är jag lite sugen på att betäcka Edith med Ludwigs Champion.... Fick även ett tips av Anna, som vi löshoppar för/hos..... Careful 1112.











Vad tror ni? :)
Börjar dra ihop sej nu ju... Har ringt o pratat med seminstationen nu iaf, mest för att jag aldrig har betäckt tidigare så hade lite allmäna frågor o så.... :D


Kommentarer
Postat av: Maria T

Vilken seminstation ska du till?? Ulrika Jacobs??

Lider med dej, vet hur de är!!!(foglossningarna alltså ;)



Kram

2011-04-15 @ 13:36:12
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: ylwa Holgersson

åk inte till Ulrica jacobs, Riktigt dåligt där !!! åk till Värmlands Hästsemin, Ligger mellan Säffle och åmål och dom är SUPER trevliga (Cecilia och Märta Haby )!!!! Vill rekommendera en rea hingst som är Jättebra och det är Carte ´Dor som står på Askö stuteri. Superbillig och är en efterträdare till Cortez. Samma pappa. Cor de la Bryere en avelsmatador. Billig !!! Bra och prisvärd hingt !!!

2011-04-15 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0