Torsdag

Hade gjort en jätte bra "To-Do-List" för mig idag så jag skulle få massa gjort.... Men så blev det inte riktigt.... Hehe!
Listan bestod av:

- Lämna o hämta Tottis på dagis
- Handla
- Plugga
-Laga middag (Kyckling, potatisklyftor o sås)
- Tvätta
- Städa o vattna blommor
- Fixa stallet
- Greja med Edith

Haha... Som sagt gick det sådär.... Visserligen nu i efterhand.....så hann jag med lite på eftermiddagen oxå! :)
Släppte ut hästar, slängde i en tvättmaskin o sen åkte jag o lämnade Tottis på dagis, efter frukost givetvis.... Handlade på konsum o sen RÅ-PLUGGADE jag hela dagen fram till kl halv 4, sen var det till o hämta Tottis igen.... O när vi kom hem så lagade jag middag, som skötte sig relativt bra själv... :) O Dammsög däremellan! :D + hängde upp tvätt.... Efter middagen så fortsatte jag dammsuga resten av undervåningen... Sen så kom Ida o Henrik på besök! Mkt trevligt! :D Lyckades slänga ihop en kladdkaka till kaffet oxå! :D

Så imorgon fortsätter min "To-Do-List".... Haha! = Tvätta lite till, dammsuga övervåningen + vattna blommor, kanske hinner greja med Edith o fixa stallet oxå! :) Älskling va duktigt o mocka o fixa allt idag! :)
Men imorgon e Tottis dagisfri så vi får se vad mycket jag hinner/kan göra! ;)

BTW, jag lyckades göra klart hela inlämningsuppgift 3 i medicinen... SKÖNT! Så inget medicin-plugg på ett tag nu iaf.... (3:an är nästa veckas inlämning!)




Hoppas det blir som planerat.... :D Hade blivit såååå lycklig då ska ni veta!!!!


- Älskar min familj mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0