3 veckor...

....Har vår lilla plutt hunnit bli....
Tiden går väääldigt konstigt denna gången.... Med Elliot gick tiden supersnabbt! Veckorna verkligen bara flög förbi... Denna gången tycker jag visserligen inte tiden går långsamt, men ja.....Konstigt! ;) Hehe! Känns som att det var jättelängesen jag fick upp lilla William på bröstet i förlossningsrummet......O BB-tiden känns som bortblåst.... Men samtidigt känns det inte som att vi har haft honom hos oss alls länge.... Jaaaa, helt enkelt : Tiden går konstigt! :P
Idag har hans sond varit stängd 2 timmar efter mat, öppen 1 timme, för att sedan stängas o få mat igen.... Funkat kalasbra! :) Fick en "surprice" i blöjan oxå vid 1-tiden... Lika glad idag!!! :D Helt på egen hand hade han gjort detta! :) Han fick även lavemang vid 7-tiden o då kom det lite till.... Nu hoppas vi på att detta "system" ska funka bra o nästa steg är att öka mängden mat till 4 ml o hoppas att kroppen tar hand om det.... O inget illamående eller spyor.... Kanske, kanske redan imorgon men jag skulle tro det blir på torsdag.... Skynda långsamt är nog allra bäst! :) Vi får se vad de säger imorgon.....
Han blir då iaf bättre o bättre för var dag....! Har jag nämt att han ler flera gånger om dagen? Jättesöt är han, verkligen! Och dessutom så fruktansvärt lik Elliot när han var lika gammal.... O han har blivit jättestark i nacken o blir stabilare o stabilare för varje dag! <3



Nej... För en gång skull så ska jag försöka komma i säng i någorlunda tid....
Hörs imorgon.... Puss-Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0