Bad Evolution!

Från ett hembesök av BVC..... (Som man fundrar på vad dom tänker med när de inte skickade vidare oss efter kontrollvägningen redan dagen före när han hade sjunkit ännu mer i vikt.... Och långt över de "lagliga" 10%... 3120 gram tror jag han vägde då... På hembesöket hade han sjunkit ytterligare, till 3012 gram...)

.....Till en lååååång vistelse på Drottning Silvias Barnsjukhus i Göteborg, och jag boendes på Ronald MCdonalds Huset.... Älskling o Tottis är hos mej nu och har varit sedan fredas natt.... Mamma var hos mej torsdag till fredag....

Orkar tyvärr inte dra upp allt nu.... Men trots omständigheterna så mår lilla William bra i dagsläget, tack gode Gud! Och i dagsläget väger min lilla kämpe 3350 gram...
Han väntar på operation som förhoppningsvis sker på onsdag....



Älskling e borta hos honom nu o Tottis sover middag... Men han e nog snart påväg tillbaka o "byter av mej" så måste börja fixa iordning allt....


En liten update iaf, om att vi lever... William mår bra för stunden, inväntar operation... Längre historia kommer om hur allt utvecklade sej o vad som hänt.... Älskling åker troligtvis hem imorgon o då kanske jag får lite mer fruktansvärd ensamtid som jag inte ens vill ha!


Kommentarer
Postat av: Maria T - BF 6 oktober

Usch låter inge roligt alls.. men skönt att höra att han gått upp i vikt och mår bra efter omständigheterna.. Tänker på er <3 Kram från oss

2011-08-21 @ 17:37:00
URL: http://oliverspock.blogg.se/
Postat av: Jessika

Kan inte ens förställa mig hur jobbigt det måste vara.. Men tur att han mår bättre..

2011-08-21 @ 20:28:08
Postat av: Emma

Usch vad hemskt! Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara! Håller tummarna för er och hoppas att går bra!

//Emma

2011-08-22 @ 10:22:35
URL: http://arrogantdogs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0