Dagen med stooort D!

Mikaels faster Anna-Charlotta och hennes små fina killar Jamie o Tage har varit här på en visit och druckit kaffe! Mycket trevligt o vilka goa människor, skönt att få koppla bort tankarna till viss del o slippa oroa sig konstant....

Nu har de åkt och tankarna kommer tillbaka.... Oron kommer som en magnet....
Jag, älskling o Tottis lämnade ifrån oss lilla William i morse kl. 8 på operationsavdelningen....
De har sagt att de ringer när vi får komma dit igen o det är allt mellan ca kl. 16-20....


Väntar på att telefonen ska ringa........................... :(
Åhhhhh... Jag vill bara hålla min lilla prins igen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Charlotta

Jag är med er! <3

2011-08-24 @ 17:23:01
URL: http://blogg.mama.nu/visstfinnsmirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0