Hemlängtan...

Idag åker älskling o Tottis hem.... Senare i eftermiddag....
Hemlängtan börjar sakta men säkert krypa sig på mej.... Saknar Bonzo o alla hästarna! Edith som kom hem igen efter bete/inridning i Hova hela sommaren har jag knappt hälsat på.... (Hon kom hem dagen innan vi åkte iväg med William...) Klappade o hälsade bara på henne innan hon släpptes ut i hagen till Stina o Tequila.... Sen har jag inte sett henne... :( Älskling gav dom massa kärlek innan han åkte hit i tisdags o tog lite kort på dom så jag fick se hur dom såg ut.... Hehe! Tequila har blivit jättelik(!) Gamson! :D

Nej, nu ska jag ta hand om tvätten som e klar....

William har sovit väldigt mycket sedan igår, men han hämtar väl krafter... Imorgon så kanske vi får börja med riktig mat!!!! :D Hoppas!!


Älskar min familj mest!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att William får "äta" lite mjölk nu så han slipper vara så sugen ;) och lilla Edith!! Ja urs vad jag saknar både henne och Chimere! Chimere och Marie var på sin första träning i tisdags, de gick jätte bra så de ska fortsätta träna för henne :) hörs på tele snart. Puss <3

2011-09-02 @ 10:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0