Ikapp sin födelsevikt.....

Precis hemkommen från Sjukhuset... Älskling ger Tottis lunch o jag ska pumpa... Sen drar vi iväg till Universeum i några timmar... Ska bli gott o se nått annat än sjukhusmiljö o bara ägna oss åt varandra... O framförallt spendera all tid o energi åt Tottis... Har så fruktansvärt dåligt samvete.. Jag slits åt 2 olika håll... Till William som ligger i sjukhussängen o till Tottis som klättrar på väggarna av all överskottsenergi! Asjobbigt läge!!!!! Men vi pusslar så gott vi kan jag o Älskling... Ibland är han själv hos William o jag o Tottis leker, o sedan tvärt om... :)

Idag har iaf William blivit av med katetern... :) O sen i morse kl. 5 kopplades ryggbedövningen bort! :) O han verkade då nöjd o tillfreds med läget.... :D Han skulle även få lavemang idag som skulle hjälpa honom komma igång med magen så han kan börja få bröstmjölk inom det närmsta.... :D Vågen visade 3915 gram... Sköterskan som vägde berättade att hon fick väga om 3 ggr för hon inte trodde han hade gått upp så bra.... (Igår vägde han 3835 gram...) Så nu är vår lilla kämpe äntligen ikapp sin födelsevikt! :D


Här kommer en bild på Tottis från igår.... Han ser ut som en riktig liten kontors-nisse! :)




- Pussas.......! Det kan jag minsann sa Tottis!




Myser i mammas knä.... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt han är!

2011-08-27 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0