Inside information....

Hallå där ute världen! Tänkte bara dela med mej till mina trogna bloggläsare att vi äntligen har blivit 4 st i min älskade familj! Igår, den 9 augusti, kl. 15.43 kom vår andra lilla pojke till världen... 3710 gram och 51 cm lång! Han har ännu inte fått något namn men kallas för junior och är en riktig liten kopia av Elliot... Hittills har han varit en väääldigt snäll bebis och sover o äter bara typ.... Älskling åkte hem vid lunchtid idag så i natt är det bara jag o junior... Saknar Mikael nått så enormt! ....Och Tottis, supermkt! Har nog aldrig varit ifrån Elliot så här länge tror jag...? Men imorgon runt lunch kommer dom o hämtar oss! Längtar hem som attan! Meeen... Nu har ni iaf fått en liten update om vad som hänt o hur det är med oss... Ska försöka få till ett inlägg imorgon kväll... Take Care!

Kommentarer
Postat av: Maria T - BF 6 oktober

ÅÅÅÅ Grattis!!! En liten grabb till <3 Hoppas allt har gått bra!!

Stora Kramar

2011-08-10 @ 21:25:24
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0