Kväll....

Nyduschad och väntar på min andra halva o mitt lilla älskade yrväder Elliot....
De bör vara här när som....

Nu ikväll innan jag lämnade William så tvättades han o så inför OP......med descutan eller vad det heter....
Fick hjälp av ännu en helt underbar människa, Berit.... Henne har jag visserligen träffat tidigare, men ville ändå nämna henne nu.... :) Hon förmedlar en riktig "mormor-kontakt" och det känns fantastiskt bra att ha o göra med sådana människor.... Berit är även en av de ansvariga för lille William så det känns jättebra! Hur go som helst!



Vi håller iaf alla tummar som finns nu o ber till de högre makterna!
Jag tror William har en livsvilja av stål och jag har en bra magkänsla inför morgondagen.... Man ska aldrig säga så, men jag har det.... Kan inte rå för det.... Känner ett inre lugn......


Kommentarer
Postat av: Maria T

Allt kommer gå bra!! Han har redan visat att han är en kämpe och har de en gång visat det kommer de alltid att göra de!!



Mina tankar finns hos er imorgon <3



Stor kram

2011-08-23 @ 22:55:18
URL: http://oliverspock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0