Lördag

Ligger på sängen o har nästan precis kommit hem från William... Hade gärna stannat en stund till men Älskling ville vara där en stund ikväll oxå så han gick till honom nu när jag kom hem.... Tottis sover som en stock i spjälsängen.... Tänkte alldeles strax gå o vispa lite marsansås för sen ska vi frossa i oss världens(!) godaste äppelpaj som A.C. har bakat till oss... :) Hon var här igår o lämnade en hel burk, hur underbart go får man bli egentligen!? :D

Universeum förut idag var succé! :) Tottis älskade det, verkligen! Full fart i 3 timmar ca.... Här hanns inte med några pauser inte! ;) Han tyckte verkligen det var jättekul! :D Det lyste om hela honom när vi tittade på alla djur o fiskar, hajar m.m. O han skötte sej exemplariskt... I vanliga fall brukar det utbryta ett 3:e världskrig när han blir nedsatt i vagnen efter att han fått vara uppe o busat o sprungit runt... Men idag gjorde han inte annat, flög i o ur vagnen hela tiden... (Av oss alltså!) O han protesterade knappt nått... Riktigt imponerad var jag, mammas duktiga pojke! :)

Efter långa 6,5 timme så var jag tillbaka hos William med världens dåligaste samvete! Fyyy, man slits verkligen åt 2 olika håll hur man än gör! Men jag hade för en gångs skull relativt gottsamvete gentemot Tottis för första gången på flera veckor! Vi hade verkligen haft en superrolig eftermiddag ihop.... :)
Lilla Wille hade iaf fått lavemang vid 14-tiden o det hade gett resultat ganska snabbt därefter... :) Så nu väntar vi bara på att allt ska komma igång lite bättre så maten kan sättas in... :D

Här kommer MASSA bilder från idag....





























Här såg jag att Tottis sko hängde på tre-kvart o höll på o ramla rakt ner i rock-bassängen... :P


















Dessa apor var, som ni kan se, VÄÄÄÄÄLDIGT närgångna o inte alls rädda...
(Det var dock jag! Hehe!)










Denna apan var det Tottis fick som gosedjur.... :) (Bild längre ner...)




















Så här trött blev man efter 3 intensiva timmar på Universeum, med nya apan i knät! :)

......Och denna fick lillebror.... :)


Kommentarer
Postat av: A-C

Härliga bilder från Universeum! <3

Jag kommer upp till dig och håller dig sällskap så snart Tage är "på fötter" igen! Många varma kramar

2011-08-28 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0