Onsdag

Trött, orkeslös... O till råge på allt så har jag börjat "samla på mej vätska" i benen eller vad det nu heter? Ödem? Mina anklar är svullna o sockarna "skär in"... Illa, haha! :P Mina tår har nog vuxit lite oxå! Haha! Ser inte klokt ut.... ;) Trodde jag skulle klara mej ifrån detta men inte.... Dock är det inte så illa så jag lider av det.... Så jag ska inte klaga..... Än så länge!

Idag har varit en slödag, första halvan.... Efter Tottis lur o middagen så kom Mikaela o Haley på besök! Mkt trevligt och massa bus! :D Sedan har det gått i ett tycker jag.... Plockat här hemma o kokat nappar, flaskar o pumpredskap inför kommande aktiviteter! ;) Pumpen har jag inte saknat ska ni veta!

BTW, "råkade" klicka hem en ny telefon förut.... Den jag har har hållt på o falla i sär väääligt länge nu, FÖR länge.... Kameran la av för nån vecka sedan så var på tiden att en ny skaffades! Vägrar ju skaffa en sådan där ful, opraktisk touch-screen så blev den enda utan det som Halebop hade att erbjuda, en Sony Ericsson Elm.... Blir nog bra... :) Vill ha en simpel telefon utan appar hit o dit, o en jävla massa onödig skit! :P


Igår hade vi det jättetrevligt... Vi lunchade ju på Norebyns, SUPERGOD mat!!!!!!! O så bestämde vi oss för att även bada där... O Tottis doppade sej helt, förutom huvudet.... Vi busade i vattnet o han tyckte det va superkul! :D Jag o Älskling doppade oss oxå, härligt i vattnet.... Dock upptäckte jag när jag "slängt mej i" att jag inte kunde simma.... Haha! Det var lite problematiskt! ;) På rygg så dog min mage för att jag spände den för mycket o när jag simmade på mage så dog mina ljumskar pga foglossningen.... Haha! Kan inte göra nått annat än o skratta åt mitt dilemma! ;)

O sen så va vi ute på fisketur igår kväll igen oxå, med älsklings nya elmotor... (BRA GREJER! :D) Nappade dåligt om man jämför med tidigare kvällar... Fick ca 10 aborrar... Skyller på åskan som hälsade på strax inann.... Men jag tog min "kastspö-oskuld"... :D Har aldrig tidigare fått napp med kastspö men igår fick jag en liten aborre! :D



....O jag som tänkte att jag inte skulle orka skriva nått! Hehe! Blev en del iaf.... ;)

Orkar inte lägga upp så mkt bilder nu, men kan bjuda på en från badet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0