Sorry guys...

Har verkligen inte haft tid o blogga, o kommer definitivt inte få mer tid....
O jag "gnällde" över dåligt med tid när bara Elliot fanns hos oss.... Jesus! Nu vet jag inte hur jag ska klara mej när Mikael börjar jobba nästa vecka, alltså 1 vecka till hemma.... Han har ju Tottis det mesta o jag tar hand om lill-skrutt....


Ögonen har gått i kors 24 timmar om dygnet sedan han kom till världen o jag hinner inte sova tillräckligt.... Gaaaah!
....På detta kom även en släng av mjölkstockning idag efter linne ute i solen en pyttestund...
O på detta spyr lillen som en KALV! Trodde man inte kunde spy mer än Tottis gjorde när han va liten..... Men ack så fel jag hade..... Tvättmaskinen har gått i ett sedan vi kom hem!

Nu har jag gett er en liten inblick i min vardag o hoppas ni har lite överseende med lite dåligt bloggande.... Ska försöka så gott jag kan.... :)

Namndilemmat.....? Jaaduu.... Han är nog en liten William.... :D Inte helt spikat ännu men typ... Vi gillar det grymt mkt båda två o han ser ut som en liten William.... :D


Tänkte bjuda på lite kort....
Först 2 på stora prinsen.... :)






2 magbilder tagna i förlossningsrummet.... :D
Magen måste blivit mycket mindre än sist bilder?!




Och här kommer första officiella bilden på Prins no. 2! :D


BB - dag 2...
Ska försöka lägga in nyare bilder imorgon, har inte lagt över dom till datan ännu... Han blir verkligen mer o mer lik Elliot för var dag som går!
Var på återbesök på NÄL idag pga tidig hemgång (inom 48 timmar) o allt såg då bra ut.... BVC kommer väl hem till veckan oxå.... Ska försöka få dom att komma månd eller tisd så man har koll på hans vikt ordentligt eftersom att maten kommer upp lika fort som den kom ner....


NEJ... Nu ska jag slänga mej i duschen tänkte jag.... Älskling har lillen lite nu.... :)
...O snart e d natten......För alla andra... För mej är det en tupplur på ett par-3 timmar som gäller....


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Hej! Grattis igen! va go! Tycker oxå han är super lik sin bror! Kram

2011-08-15 @ 22:55:06
URL: http://cizzigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0