Tisdag

Min lilla kille vill inte gå upp i vikt som han ska.... Han spyr nått så kopiöst! Ringde BVC igår för att få komma in o väga honom men min BVC-sköterska va inte där då så idag fick vi tid 10.15... 3160 gram vägde han nu... O på återbesöket på NÄL i lördags vägde han 3490 gram... Så han har inte börjat gå upp än o idag är han 1 vecka!
Blir så himla orolig..... Han äter jättebra nu o så, men han får ju inte behålla tillräckligt...
Imorgon ska BVC komma på hembesök o mäta o väga som man egentligen brukar göra.... Om han har gått ner ytterligare då så skulle sköterskan ringa o rådfråga med NÄL.... Håller tummen!

Han är då pigg o alert o mer o mer vaken för varje dag... En mycket nöjd o belåten liten bebis... :)











Har tänkt o uppdaterat tidigare men varje kväll när jag egentligen planerat o göra det har min hemska, jä*la mjölkstockning brutit ut.... Tortyr på hög nivå.... Mår inte speciellt bra på dagarna heller, ont i kroppen, yr i huvudet, ont i huvudet, trött som en gris.... Ljuvliga småbarns-tiden.... ;D Hehe.....





Idag är det exakt 1 år sedan min fina, fina Kalle lämnade mej.... Svårt o förstå!
Saknaden är obeskrivlig, men han lever kvar inom mej.... O alla fina hoppbilder på oss som sitter på väggarna här hemma gör mej påmind om vad kul vi hade o vad mycket han lärde mej! ....Vi lärde oss!
Han lämnade ett tommrum i mitt hjärta, som aldrig kommer bli fyllt igen....

Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0