3:e Advent!

Full fart hela helgen... Älskling skulle hugga träd som blåste ner när det var stormigt denna helgen... Men han fick ett träd över sej så han har apont i benet o kan knappt gå... 3 h fick han gjort.... Stackars älskling!!! Så jag har haft fullt upp i helgen kan man lugnt säga....

Idag har vi varit på Kickis i Bengtsfors o fikat med alla människor; Mamma, Morgan, mormor, Iselin, Marcus, Mikaela, Haley.... O så träffa vi tomten o såg på Lucia-uppvisning... :) Elliot va överallt och ingenstans hela tiden! ;)

Laddar batterierna för imorgon! ULLARED!!! :D Men jag åkte på en rejäl förkyldning igår kväll... Mysigt, NOT! Ap-förkyld, ont i halsen o näsan.... Suck! Men, så kan det vara ibland...
Nu, äntligen somna William så nu ska jag traska ut på den hala gårdsplanen, som förövrigt skulle funka som en hockeyrink, o ta in hästarna!
Skruvade i brodd i Edith's skor igår kväll efter att vi hade halkat in... VÄLDIGT NÖDVÄNDIGT!!!


Nej, vi hörs troligtvis på tisdag.... Om ni har tur så hinner jag med nått inlägg imorgon kväll!

Håll även tummen för Bonzo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det för Bonzo och hur gick det för dig på Ullared?. Har du motat tillbaka förkylningen? Här har vi varit på lucia på Edvins skola och han var med i lussetåget med ca 50 elever. Mycket fint. Edvin var stjärnngosse och sjöng solo. Stolt mor och far. Kramar Ingrid

2011-12-13 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0