Citodon!

Somnade med huvudvärk o vaknade med världens spräng huvudvärk! Kunde knappt röra mej för att det bara sprängde! Riktigt jobbigt! Proppat i mej 2 citodon för en stund sen o nu svävar jag på moln.... Opppsss! Kanske skulle börjat med en...? Men bättre detta än att det känns som att hjärnan ska ploppa ut ur ögonen!
Bad älskling köpa med vanliga huvudvärkstabletter när han slutar jobbet oxå...

Vet inte hur jag ska orka fixa inför kalas-helgen... Måste storstäda hela huset, iaf undervåningen...
SNÄLLA GE MEJ MINUSGRADER SÅ HUNDARN SLIPPER LERA NER ÖVERALLT!!!!!!
Får försöka göra ett ryck sen.... Om jag finner styrka! Hehe! William somna precis här i soffan... Kanske ska smita ut o göra stallet? Vet inte om jag vågar, e ganska yr i bollen.... Hmm... Får suga på det lite...

Imorgon e det ju NÄL som kallar, ringde förövrigt precis till Dietisten.... Inget svar, som vanligt.... Pratade in till henne att hon skulle ringa upp mej så vi kanske kan träffas imorgon...
Annars så e det handling av grejer till kalset som står på schemat.... O så ska jag baka hela förmiddagen på lördag... GE MEJ STYRKA!!!


Nej, nu ska jag göra nått... Får passa på när W sover....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0